marți, 30 ianuarie 2018

Cartile din seria „Nopti de Vama” - detalii, pret, transport si cum se comanda

DETALII DESPRE SERIA DE CĂRȚI „NOPȚI DE VAMĂ”

- "Vama Veche. Schite din pandemie. Anul I", a aparut in 2022 la Editgraph Buzau. Cartea are 200 de pagini.

"Ce a făcut Vama in 2020?

A trăit!

Rebel, controversat, dar sincer, cu drame, cu iubiri, cu Bolero la răsărit, cu râsete, cu gafe, cu chitare in noapte pe Principală, cu focuri si boxe pe plajă, cu tinerețe și poftă de viață.

Poveștile acelor clipe le găsiți schițate aici."



- ”Nopti de Vama. Teatru - Cum era Vama?” a aparut in 2020 la Editgraph Buzau. Cartea are 100 de pagini.

O noapte la Stuf Vama Veche, 6 personaje, incurcaturi haioase, trairi si rasturnari de situatie asa cum se intampla numai in Vama!






- ”Nopti de Vama. Teatru - Exista Vama dupa Bac” a aparut in 2018 la Editgraph Buzau. Cartea are 121 de pagini.

Toată nebunia Vămii, comprimată într-un volum foarte scurt, extrem de funny și plin de emoții! 

Lorena, Micky, Edy și Radu tocmai au dat bacul și vin să sărbătorească în Vama Veche 😉 Normal că lucrurile o iau razna rapid 😁 și situațiile comice alternează în ritm alert cu cele dramatice, cum numai în Vamă se poate întâmpla!

In 100 de pagini mi-am retrait cele mai penibile momente, cele mai mari greseli si in acelasi timp cele mai placute amintiri...” / ”Mi-a placut ca umorul tasneste din personaje ca personalitati diferite si interesante, din dialoguri, unele cu muzicalitate caragialesca, si din situatiile create, care genereaza singure personajele care sunt autentice, prietenii nostri din Vama, oamenii dupa care te intorci in fiecare vara. Au candoare toti (asta cred ca ti se datoreaza, e prisma ta spre lume), se foiesc prin aerul liber de Vama...” / Am citit cartea si am plans in timp ce o citeam, si am ras pentru prima data citind o carte! Nici nu stiu sa iti explic clar, dar am avut prea multe trairi. Am ras la Bog si Adi si m-am regasit la Anton...”




"Ultimele nopti de Vama” a apărut in 2017 la Editgraph Buzău. Romanul este compus din doua volume, primul de 364 de pagini iar al doilea de 348 de pagini.

Sex, nebunie, răsărituri, iubire, băute, singurătate, focuri pe plajă, tinerețe, Pirați, Stuf, campinguri, iarbă, agățat și aventuri reale în Vama Veche.

„A fost odată ca niciodată undeva, într-un sud de țară, scăldat în soare și întâmplări, un loc în care realitatea cotidiană nu avea ce căuta, unde oamenii striviți de blocurile gri și înghesuiala din metroaie alergau pentru o clipă sau mai multe de nebunie și libertate, unde costumele de pinguini erau interzise printr-un cod nescris, dar dur, unde încălțămintea fetelor refuza cu încăpățânare tocurile cui, unde lifturile erau o noțiune de neînțeles, iar foaia de cort era cimentul castelelor în care se derulau atâtea și atâtea aventuri de neuitat.
Și au fost personaje și povești, amintiri și trăiri, iubire, singurătate, dramă, comedie și puls accelerat de viață! Aceasta este povestea lor.”

Ador cartea ta, citesc de fiecare data cand mi-e dor de Vama si de un vibe bun...” / ”din cărțile tale am reușit să respir aerul locului ăla drag. Fără să te pierzi în descrieri, fără să faci vreodată rabat la vreun loc care trebuia menționat... și (ete' iară paradoxul), fără a fi o carte "tehnică" care să se adreseze doar celor care cunosc în detaliu Vama...” / ”e prinsa Vama in paginile ei si ma duc la ea de fiecare data cand mi-e dor de esenta aceea perfecta a Vamii Vechi...” / ”Mereu acolo, mereu povesti dragi... multe dintre ele te fac sa ai un "deja vu" sau cine știe câte "deja vu-uri"  Cata nostalgie de voi, cărți faine și de cea pe care o expune atât de suav, cel ce va pictează în cuvinte... Vama mea draga!!!” / ”romanul l-am citit in 2 zile.il terminam intr-o zi dar din păcate serviciul....😬😠.este bestial.f.cuvinte.”😘”

Pentru cuprins, click aici.



„Nopţi de Vamă” a apărut în 2009 la Editura Nomina Lex. Acum a fost publicată o nouă ediţie de către Editgraph Buzău. Aceasta are 193 de pagini, conţinând 36 de povestioare.
In povestioarele din primul volum puteti citi despre cel mai singur om de pe pamant; despre un tip timid care incearca sa agate in Vama; despre un pisic ce asteapta la un camping sa fie adoptat de cineva care sa il iubeasca; despre un fluture caruia ii e frica sa zboare; despre un menestrel traind intr-o lume a lui dar mai frumoasa si, poate, mai reala; despre nopti la Stuf si multe altele.

”Primul volum l-am citit de 3 ori 😍 Ma dor ochii dar n-as vrea sa ma opresc 😀Esti foarte talentat!...” / ”tocmai am terminat de citit primul volum din Nopți de Vama. Abia azi, deși am început-o duminica, pentru simplul fapt ca mi-a plăcut teribil de la primele pagini si deși voiam sa o citesc pe nerăsuflate, mi-era frica ca o sa se termine prea repede. Povestioarele tale se joaca cu emoțiile mele si culmea e ca îmi place. Îmi place si faptul ca nu exprimi ideile chiar in mod direct, ci mai degrabă subtil, ușor metaforizat, si totuși pot instant sa le asociez cu trăiri proprii, pentru ca ceea ce descrii tu e atât de autentic si mai ales bine surprins.” / ”Sunt la jumatatea primului volum. Daca la inceput am citit cu nesat, acum citesc incet una cate una si ma gandesc la ea. Simt foarte profunde povestile, chiar daca initial par doar niste povesti, cu o incarcatura de intelepciune care iti da senzatia ca citesti carti de filozofie si cu experinte aparent simple de viata care, insa, ascund tipare psihologice regasite in fiecare din noi...” / ”astazi am terminat primul volum. a fost o lectura incantatoare in special in cazul anumitor povestioare(cel mai singur om de pe pamant, la agatat, rapa, mos ilie, firma). Ce sa mai, fiecare are ceva cel putin interesant iar in ansamblu cartea mi-a placut foarte mult...” / ”M-a facut sa zambesc dar si sa lacrimez citind "Pisoiul" sau "Mos Ilie" Acestea 2 alaturi de "Rapa" si "Firma" m-au impresionat mult...dar nici restul nu sunt mai prejos...” / ”Trebuie sa recunosc, am avut nevoie de 2 saptamani pt a citi volumele. Si nu pentru ca citesc greu (sunt studenta la Litere, nici daca as vrea, nu as putea taragana), Ci am vrut sa aman, sa mai lungesc, sa nu termin de citit. M-au emotionat peste asteptari, majoritatea povestioarelor. Este de observat ca au fost inspirate de Vama Veche, numai un om care simte Vama va poate citi cartile. Vama Veche si cartile dumneavoastra chiar se afla intr-un raport de interdependenta, asa ca cine nu "simte" Vama, nu cred ca ar putea intelege ce subtilitati ati transmis prin scris. Am avut si lacrimi citit cateva povesti: "printesa", "izoprenul", "mos Ilie", "rapa"...” / ”si mi-a placut tare, tare mult. regasesc in ea viata noastra, a tuturor, de zi cu zi, in diverse ipostaze, ca si o sensibilitate nebanuita care insoteste fiecare povestire in parte. felicitari...” / ”Cartea? Pai povestea cu Mos Ilie m-a facut tzandari. Si restul mi au placut f mult, dar aia cu Mos Ilie....” / ”am terminat cartea a 5-a oara :X . geniala ! ahh.. eu am cumparat cartea din Vama :D, si ma asteptam sa fie dementiala . mi-am gasit destule raspunsuri in ea.iar acum cand ma mai intristez,mai citesc "Pisicul", "Pepi" si "Sirena" , apoi ma pun pe picioare.singurica :D...”

Pentru un video cu povestea primului volum, click aici.

Pentru cuprins, click aici.




„Nopţi de Vamă 2” a apărut în 2011 la Editura Graph Byte. Acum a fost publicată o nouă ediţie de către Editgraph Buzău. Aceasta are 200 de pagini, conţinând 36 de povestioare.
Puteti citi in el despre un vecin de camping foarte "iubaret", despre un pusti haios din Vama, despre o poveste zbuciumata din Pirati, despre doua gaze ciudate carora le este teama sa nu se raneasca, despre niste judecatori intransigenti doar cu ceilalti, despre speranta la un foc pe plaja, despre prejudecati si un doctor din Mangalia etc.

Am citit toate Nopțile de Vamă în final, mulțumesc frumos. Nopțile 2 sunt în același ton cu Nopțile 1, mai frumoase (mai rafinate). Nopțile 3 o iau pe altă linie, problematicile se adâncesc și se diversifică...” / ”am citit ambele volume, sunt extraordinare! mi-au placut la nebunie:)... ne-ai dat o lectie, dan: si anume viata are la baza lucruri atat de simple care iti pot aduce atata fericire si implinire spirituala, numai daca te opresti putin din zbuciumul cotidian... doar putin. mi-au placut toate povestioarele, toate au substrat, toate pot fi interpretate si chiar aplicate in viata noastra de zi cu zi. ...din aceste doua volume AVEM CE INVATA, iar pe langa asta, sunt o lectura foarte placuta, menita se destinda, mai ales acum, pe frigul asta, ne va purta cu siguranta cu gandul la vara ce va veni anul viitor:)
LE RECOMAND cu draga inima tuturor doritorilor, pentru ca merita intr-adevar!” / ”Hello! Ieri am cumparat ambele volume. Sunt foarte reusite!! Dar, trebuie sa admit ca mi a placut mai mult Nopti de vama 2. Felicitari!...”

Pentru cuprins, click aici.



"Nopti de Vama. Anii 2000" a aparut in 2012 la Editura Graph Byte, fiind reeditat acum la Editgraph Buzău. Cartea are 252 de pagini.
In "Nopti de Vama. Romanul", personajul principal aterizeaza pentru prima oara in Vama de un 1 mai clasic: mers tsinshpe ore cu un CFR plin de veselie, frig total in cort, compensat insa in alte moduri ;-);-) si distractie cat cuprinde. Nu banuia atunci, insa va urma pentru el o vara de neuitat petrecuta in Vama Veche alaturi de personaje care de care mai colorate si interesante, avand intamplari nebune pe plaja la focuri de tabara, la Pirati, in Hand, Stuf sau Goblin sau in campingurile pline de tinerete!

Pentru cuprins, click aici



"Nopţi de Vamă 3” a apărut in 2014 la Editgraph Buzău. Are 202 pagini, conţinând 30 de povestioare.
Puteti citi in el despre un an de neuitat in Vama, despre aventurile de aici a trei vizitatori din Costinesti, putintel speriati :-):-D, despre un rege care gaseste o solutie "minune" pentru a scapa de probleme, despre un liftier care crede ca are cel mai important post din firma, despre ultimul Stufstock, despre un "diplomat" in batut cuie :-D:-) etc.


”People, aceste carticele sunt extraordinare! Sunt adevarate povesti de Vama pe care valurile sau luna plina i le-au soptit probabil lui Dan, care mai departe a decis sa le impartaseasca cu noi. Inca din primele pagini eu mi-am dat seama ca sunt scrise din suflet si asta, pentru mine ca cititor, inseamna mai mult decat filozofia lui Kant ori Hegel care imi este straina si rece...” / ”ii belea cartea asta ultima...” / ”Tocmai ce am citit "Tanar" din vol. 3 si ghici ce? Exact la faptul ca,atunci cand oi muri,sa imi cante "aproape de voi" :)) pai cum sa nu-ti placa?!...” / ”Preferata mea ramane povestioara "Vama" din vol III, am plans pentru ca veteranul vamaiot a pierdut esenta, reusind astefl sotia lui s-o dobandeasca. Impresionant. M-ati sensibilizat si mi=ati deconstruit orizontul de asteptare. Va multumesc!”

Pentru cuprins, click aici


- ”Nopți de Vamă. 10 ani. Ediție aniversară” (ebook).
Vara lui 2008, Vama Veche.
Inspirat de nebunia frumoasă din jur, scriam mici povestioare la Stuf, în Epavă sau Pirați, în camping sau pe plajă.
2018, au trecut 10 ani și seria mea de cărți inspirată de Vamă a ajuns să cuprindă 6 volume! În acesta sunt 35 de povestioare extrase din „Nopți de Vamă”, „Nopți de Vamă 2” și „Nopți de Vamă 3”.





Cartile se pot gasi doar in Vama Veche vara!

Preţul unui volum de povestioare este de 33 de lei.

Oferta! Daca se iau impreuna cele trei volume de povestioare, pretul pachetului este de doar 80 de lei!

Pretul volumului "Vama Veche. Schite din pandemie. Anul I" este de 33 de lei.

Pretul romanului „Nopti de Vama. Romanul" este de 40 de lei. 

Pretul romanului „Ultimele nopti de Vama” (ambele volume impreuna) este de 75 de lei.

Preturile ”Nopti de Vama. Teatru - Exista Vama dupa Bac” si „Nopti de Vama. Teatru - Cum era Vama?” este de 25 de lei fiecare. 

Oferta! Daca se iau impreuna cele doua carti de teatru, pretul pachetului este de 40 de lei!

Se pot citi cartile in orice ordine, nu au legatura intre ele.

Cel mai complex este romanul „Ultimele nopti de Vama”. Am scris 9 luni la el si am avut 14 caiete de insemnari, precum si aproximativ 600 de notite audio luate in 12 ani de Vama! Practic, sunt 12 veri de Vama Veche concentrate in una singura ;-)


COMANDA SI TRANSPORT

Atentie - momentan nu se pot comanda, volumele sunt epuizate.

Pe timpul verii cartile se gasesc doar in Vama Veche.

In restul anului livrarea se face prin curier si costa 25 de lei (daca mai imi raman volume dupa vara si de obicei nu raman).

Plata se face online.

Pentru Bucuresti livrarea se poate face si personal, daca gasim un punct/timp comun ok 😉

Putem stabili si alte detalii pe email la chicot00@yahoo.com sau prin mesaj pe pagina de fb Nopti de Vama.


PENTRU ROMANII DIN AFARA TARII

Cartile pot fi luate de pe Amazon si in unele tari transportul e gratis.

In functie de tara, comanda se poate face la:


- Franta: https://www.amazon.fr/s/ref=nb_sb_noss/262-2569825-9094515?__mk_fr_FR=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&url=search-alias%3Daps&field-keywords=nopti+de+vama

- Germania: https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&url=search-alias%3Daps&field-keywords=nopti+de+vama

- Italia: https://www.amazon.it/s/ref=nb_sb_noss/262-9193464-5832034?__mk_it_IT=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&url=search-alias%3Daps&field-keywords=nopti+de+vama

- Marea Britanie: https://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=nopti+de+vama

- Spania: https://www.amazon.es/s/ref=nb_sb_noss/261-0265916-2633074?__mk_es_ES=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&url=search-alias%3Daps&field-keywords=nopti+de+vama

- SUA: https://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=nopti+de+vama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.