vineri, 14 mai 2010

Cartea interzisa in librarii - Nopti de Vama

Dupa ce m-am lovit, la prima editie a Nopti de Vama, de tot felul de probleme in a pune in vanzare cartea in librarii, iata ca acest lucru se prelungeste si in a doua editie.
Cred ca din toate refuzurile aiuritoare pe care le-am primit, cel mai haios a fost de la Librariile Humanitas: "Daca Liiceanu ar vedea asa ceva la el in librarie ce ar spune ?" - ha !, se referea la poezioara mea de pe coperta spate: "Am pantalonii rupţi în cur şi-n cot mă doare, / Căci sunt haihui sub steaua mea în noapte, / Cântând la focul de pe plajă pân` soarele răsare, / Indiferent că inima-i ici sau bate-n altă parte. / Sunt şoimul liber ce zboară-n cerurile mele / Cu aripile plutind cald, pe grifuri de chitară..." - ce sa ii explic eu respectivei ca am scris-o la un foc pe plaja in fata la Cherhana intr-o noapte de Vama si ca intr-adevar aveam pantalonii rupti in cur si nu mi se pare ca e gaura in cer daca am scris asa !

Oricum, pentru cei care doresc "Nopti de Vama", uitati cum poate fi luata:
- direct de la mine, o trimit prin posta sau curier - putem lua legatura prin mail pe hi5 sau facebook
- de la cea mai mare librarie online - librarie.net - click aici

Reactii, de la cei care au citit prima editie, pot fi citite in postul de mai jos. Cartea contine povestioare despre Vama, munte, cluburi, cabane, singuratate, speranta si dragoste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.