joi, 12 aprilie 2012

Cuprinsul cartii "Nopti de Vama. Romanul"

A fost odată ca niciodată
Trenul accelerat Bucureşti – Mangalia
Prima noapte de Vamă
Aminti-mi-aş şi n-am cum
Ce simplu poate fi!
O groapă fără fund
Cea mai grea noapte
O mică zână
Noi personaje
Cu gândul la pirostrii
Activităţi de Vamă
Soulstorm
Punctul culminant?
Diacriticele
Povestea ceaunului
Pumnul, votca, iarba şi abţibildurile
Atenţie: Partea cu sexul!
Comparaţii sub soarele Vămii
Undercoverii sau paranoia
O noapte tipică
Cheta
Străinii
Poet
Eclipsa
Cea mai frumoasă zi
Ce se întâmplă în Vamă...
La drum!
Postfaţă

Un comentariu:

  1. Sunt asa de fericita si-n acelasi timp de trista. Fericita, pentru ca ai scos romanul asa cum am votat si eu; trista, ca-s in Creta de 1 mai si muncesc la un turist center in loc sa fiu in fata la Dor de Veama si sa il citesc pe nerasuflate, cum fac cu toate ale tale. Dar nu-i nimic, trece, si-n curand o sa-l primesc prin posta pentru ca Oana mea mi la cumparat deja, si nu se putea abtine sa-mi zica pentru ca am intrebat-o daca l-ai lansat. Ah..dor de vama si de povestile ei. Cu mult drag, Alexandra, creata din galati

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.